1. Зниження витрат за комунікації. Економія на дзвінках можлива завдяки тому, що тепер виклики будуть йти через інтернет підключення замість традиційних аналогових мереж зв'язку. Детальніше про те, як бізнес на цьому зможе заощадити, ми поговоримо далі.
2. Якість зв'язку. IP-телефонія забезпечує відмінну якість звуку завдяки технології цифрової передачі голосу, протоколів стиснення та використання широкосмугових каналів. Це дозволяє уникнути перешкод, спотворень, затримок та луни, які можуть виникнути при аналоговій передачі голосу в традиційній телефонії.
3. Розширюваність. У разі потреби можна додати нові лінії без додаткових інвестицій у обладнання.
4. Мобільність. Ви можете організувати віддалені контакт-центри або робочі місця без прив'язки до офісу.
IP-телефонія підходить для будь-якого бізнесу, незалежно від його масштабу та спрямованості. Вона дозволяє суттєво знизити витрати на телефонні дзвінки, забезпечити мобільність співробітників та підвищити ефективність роботи офісу завдяки унікальному функціоналу.
Найбільший прибуток від використання IP-телефонії отримують компанії, які:
1. займаються продажами чи клієнтським сервісом;
2. мають безліч філій або працюють із віддаленими співробітниками;
3. часто здійснюють дзвінки до інших країн.
Банки, страхові компанії, великі магазини, мережеві ресторани, а також компанії з безліччю відділень та філій використовують IP-телефонію для спілкування між різними відділами та управління великим потоком дзвінків.
Спочатку IP-телефонію використовували великі компанії для оптимізації бізнес-процесів та здешевлення зв'язку. Однак сьогодні ця технологія (і її переваги) доступна навіть найменшим компаніям із невеликим бюджетом
Цю вигоду можна розділити на кілька ключових напрямків.
Міжнародні та міжміські дзвінки
Завдяки тому, що IP-телефонія використовує Інтернет для передачі голосу, ціна дзвінка може бути в кілька разів нижчою порівняно з аналоговим та мобільним зв'язком. Це з тим, що інтернет-трафік зазвичай дешевше, ніж вартість використання виділених аналогових ліній.
Крім того, ми пропонуємо своїм клієнтам гнучкі тарифні плани, які включають:
– безкоштовні дзвінки на певні території;
– хвилинні пакети на дзвінки до різних країн світу.
Також IP-телефонія дозволяє бізнесу заощадити до 90% на дзвінках між географічно віддаленими офісами.
Купівля обладнання
Це важливе питання як для бізнесу, який вже має свою інфраструктуру (стаціонарні АТС), так і для нових компаній. Користувачі аналогового зв'язку чудово знають, наскільки дорого може обійтися організація телефонії. Потрібно багато сил та коштів вкласти в покупку АТС, телефонів, кабелів тощо.
Телефонізація офісу з нуля. Для організації IP-телефонії не знадобляться великих інвестицій в обладнання та інфраструктуру. Достатньо буде встановити програмне забезпечення на комп'ютер і підключити гарнітуру. Так виглядає бюджетний варіант, яким активно користується малий бізнес.
Модернізація аналогової телефонії. Власники аналогового зв'язку можуть перейти на IP-телефонію кількома способами:
Купівля SIP-шлюзу. Цей пристрій забезпечує зв'язок між IP та традиційною телефонією (PSTN). SIP-шлюз перетворює цифрові дані на аналоговий формат і навпаки.
Встановлення софтфону. Знову ж таки, середній та великий бізнес може встановити на комп'ютери/смартфони співробітників ПЗ, щоб вони могли використовувати їх як IP-телефони. Такий підхід дозволяє уникнути витрат на покупку нових телефонів та обладнання.
Оновлення обладнання. Варіант тих компаній, які вирішать повністю перейти на сучасний зв'язок. Тут є два способи реалізації: дешевше, де буде достатньо купити IP-телефони, або дорожче, де потрібна IP-АТС.
В цілому компанії спокійно можуть перейти на IP-телефонію, зберігаючи існуючу інфраструктуру і уникаючи витрат на купівлю нового обладнання.
Робота з будь-якої точки світу
Завдяки можливості віддаленої роботи через IP-телефонію компанія може наймати співробітників з інших міст, регіонів або навіть країн, де рівень зарплат нижчий. Тим самим заощадивши на оплаті праці.
Крім того, організація віддаленої роботи може зменшити витрати на оренду та обслуговування офісних приміщень, транспортні, комунальні витрати тощо.
Ось кілька переваг IP-телефонії, які підвищують мобільність та гнучкість бізнесу:
1. Можливість переносити номери при переїзді до іншого міста чи країни. Це дозволяє зберегти зв'язок зі старими клієнтами та не втрачати нових.
2. Компанії можуть купити віртуальні номери будь-якої країни та працювати у ній без необхідності мати фізичний офіс.
3. За допомогою IP-телефонії співробітники можуть переадресовувати дзвінки на інший номер або групу номерів, що дозволяє швидко і ефективно обслуговувати клієнтів.
4. Співробітники можуть використовувати свої смартфони або планшети як IP-телефони.
5. При масштабуванні бізнесу додавати нові лінії та номери можна без додаткового встановлення обладнання. Робиться це, грубо кажучи, за одним натисканням кнопки.
Зробіть свій бізнес ще більш успішним та конкурентоспроможним за допомогою IP-телефонії від Global Telecom. Ви отримаєте широкий вибір послуг, безкоштовне налаштування та встановлення, а також компетентне обслуговування та підтримку. Почніть використати нові технології вже сьогодні!
Що таке IP-телефонія?V
Як підключитисяV
Для того, що б скористатися нашими послугами необхідно:
1. пройти просту і швидку реєстрацію
2. вибрати спосіб здійснення дзвінків (з комп'ютера, з мобільного телефону, з використанням IP обладнання).
3. Виконавши необхідні налаштування, Ви вже можете перевірити правильність налаштувань і якість зв'язку зателефонувавши за тестовими номерами. Для здійснення міжміських і міжнародних дзвінків Вам необхідно поповнити баланс.
Як дзвонитиV
Як сплачуватиV
Чи можна здійснювати та приймати дзвінки без IP-телефонів?V
Що таке VoIP і як працює IP-телефоніяV